Vardagslunk igen

Så var det måndag igen... Dricker min andra kopp te. Kaffet är faktiskt slut så det får nog inhandlas nytt om jag ska hålla på att vara så här trött hela tiden. Lite drygt börjar det bli nu. Klockan 10 ska jag infinna mig i bibblan för att träffa min grupp. Musikinstrument ska kommas på:) Sen ska jag äntligen få klappa den där satans låten. Den har nog gjort mig lite knäpp. Borde träna efter det och sen diska lite här i min lilla lya.

Helgen då....Jaa, den blev nog ännu bättre än vad jag hade kunnat hoppas på:) Nu ser jag verkligen framåt. Gammalt kommer förbli gammalt och jag kommer inte titta i backspegeln. Väldigt speciell känsla, att känna sig trygg med vad jag är och hur jag känner för första gången på mycket länge. Glädje och pirr är vad jag känner:)


Nu ska det drickas lite mer te och lyssna på fin musik...




Vackert:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback