Sicken helg

Ja jag trodde knappt jag skulle överleva denna dagen. Feberyrat hela natten och halva dagen innan både A och bror kom över med panodil. Tänkte först härda ut febern men 16 timmars frossa och svettningar räckte. Fullproppad med panodil så mår jag nu hyfsat. Har redovisning imorgon som jag måste gå på fastän jag inte borde men kan inte lämna Jennie och Linn i sticket. Panodil får nog bli räddningen imorgon med...

Nu blir det bingen...uppstigning klockan 06 för att plugga ikapp det jag skulle ha gjort idag.

Usch vad jag saknar DIG!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

stackare !!!! sjukt jobbigt att ha feberfrossa :( hoppas du mår bättre! och stort tack för lånet av herr kruskrulltång :)

Postat av: Per

Wii jag med! vad kul det kommer bli =) vi måste fixa massa innan fredag bara :)

2009-02-23 @ 17:50:07
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback