Ny vecka!

Imorgon börjar en ny vecka som förhoppningsvis blir mkt bättre än föregående. Hemma från Lisch igen. Kommer nog ett inlägg med mer detaljer men helgen har varit underbart kul på alla möjliga sätt:) Kul att träffa Jessica och alla Lidköpingsbor och speciellt en då kanske:)

Borta bra men hemma bäst....eller sängen hemma bäst. Men den blir nog lite tom. Kors i taket Josephine! Massa steg framåt utan att gå för fort. Fina ord igår som värmde mer än jag trodde. Nu börjar jag kanske kunna gå i rätt riktning igen. Det känns väldans bra i alla fall. Längesen sist....

NU makaroner och ketchup och sen min sköna säng!:)

Kommentarer
Postat av: hilda

ja vill veta detaljer hehe

Postat av: Jessica

Det va lövli att träffa dig igen ju :-) Kanske blir snart igen..? hehe

Vägarna kanske korsas på alla hjärtans?

Hade tänkt ringa dig idag och fråga ut dig om allt från fängelsehålan men syrran fick för sig att jag skulle med och hämta en rakspegel flera mil härifrån så det hanns inte med..

Nu har du uppsatsen om min dag :-p

Ringer dig imorrn när jag slutat!

pussen =)

2009-02-02 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback