Happy

Kollar SATC som vanligt. Min avkoppling här i livet just nu. Idag har jag inte gjort många knop sen jag kom hem men det behövdes. Imorgon är jag och Jennie lite olydiga och ska plugga på egen hand och ha det riktigt mysigt. Du gör hela min termin hjärtat!<3

Mysiga samtal om kvällarna får mig att le och se framåt. Just nu ser det faktiskt inte så himla mörkt ut för Josephine. No more BF på ett tag? Kors i taket. Speciellt ett par ord ikväll gjorde hela min dag och gick en bra bit. Kanske inte riktigt hjärtat än men det kommer kanske?:)

Nu blir det lite mer TV, kanske nåt litet gott även fast jag inte borde men är en sådan vecka, och sen mysa ner mig i sängen och drömma mig bort....


You make me feel good!





Kommentarer
Postat av: Jennie

åhhh sööt!! vi är verkligen bäst! just nu på alla plan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback