Better in time

Jepp...idag har jag faktiskt tagit en sjukdag. Skulle egentligen dansat nu men jag behöver bli frisk. Sov till ungefär för en kvart sen med så jag är nog i behov av lugn och ro. Sitter med en kopp te i linne och hipsters och med fettigt hår och bara njuter:)  Haha....Blir nog att bygga lite instrument sen eftersom det är redovisning imorgon. Borde plugga med till tentan men svårt att hitta motivation och vad det är vi egentligen ska plugga på. Aja det reder sig...


Nu är det frukost!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att man inte är ensam om att vara sjuk idag :-) Har fått en allergisk reaktion på antibiotikan jag käkat och ser ut som vettefaan vad.. Kan garantera att jag inte kommer gå på fest på lördag om jag ser ut så här då, men det hoppas jag inte jag gör =)Läget annars då? Mkt i plugget? Såå skönt att slippa det kan jag säga =)

kramen

2009-02-24 @ 10:21:33
Postat av: Per

Ja du måste vara hemma och blir helt frisk nu syster :) Med planer tänkte jag mer vad vi ska göra när vi kommer fram på fredag och vad vi ska göra hela lördagen hihi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback