Bedtime

Ja det är det sannerligen nu. Ska kolla klart på Sweet Home Alabama och sen krypa ner. Mår sådär idag faktiskt. Hosta och är hängig är bara förnamnet men men...Imorgon ska det vara borta eller så förtränger jag det:)

Jobba puben igår gick helt okej, kvällen förgylldes helt klart av de två grabbarna som hängde nere med mig och Frida hela vårt pass. Längesen man skrattade så mkt:) Idag har jag äntligen ätit sushi igen och gjort stan med Emma. Satt ocg fikade och pratade om allt möjligt. Väldigt mysigt och välbehövligt:)

Imorgon blir det utgång och förfest med Emma och Lotten och lite annat folk. Kommer bli supernice, det känner jag på mig!

Näe nu ska jag mysa ner mig i sängen och drömma mig ett x antal mil härifrån:) Snart så är jag där!



<3

Kommentarer
Postat av: Per

Jaa syster nu har jag bloggat igen :) ska bli bättre på det där. hoppas du mår bättre med mina panodil nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback