Bär ner mig till sjön!

Hihi...så har även jag klappat min låt och det gick väl bra det med:) Men Jonas låt fastnade och jag har nynnat den hela eftermiddagen...Grupparbetet gick bra idag och även lektionen, ett möte på det och sen hem för att äta lite. Sitter i soffan med datorn i knäet redo för bingen vilken minut som helst känns det som...Hoppas på mkt sömn inatt. Fick en massa tips av tjejerna i klassen på vad jag kan göra för att försöka sova bättre, de tror stress ligger bakom och det är kanske inte helt omöjligt även om jag inte känner mig mer stressad än vanligt. Ska testa på några av tipsen om det inte blir bättre de närmsta dagarna:)

Grupparbete imorgon klockan 09.00 och innan dess ska det lagas mat till matlåda plus att träningskläder ska med. Nu ska det börjas tränas ordentligt igen så kanske man kan unna sig en fastlagsbulle om en vecka?:)

Näe borsta gaddarna och mysa ner sig i soffan under en filt kanske?


Kommentarer
Postat av: jennie

"det känns som att jag måste i.. och bär du.. öh.. badat mig så ska du.. öh.. torka mig och när du..öh.. torkat mig så vill jag I IGEN!!!"



bra låt ;) träning i veckan är det som gäller söt!!

2009-02-16 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback