All work and no play

Jepp jobb idag med och imorgon med:) Me like! Blir lite extra som sagt men nu är man verkligen en slagen hjälte. Ska se Vänner med lite choklad och sen hoppa ner i bingen. Powernapa lite innan mitt nattliga samtal som är bland det bästa på dagen. Snart är det äntligen fredag!:)

Annars inte så mkt nytt, eller jo....ny hårfärg ju!:) Tack bejb för hjälpen! Måste bo på gymmet imorgon och på fredag. Får inte börja lata till mig nu. Kan ju ta en sväng dit med på söndag med eftersom lördag blir utgångsfri och inte mkt alkohol ska intagas. Så skönt!

Nu ska det kollas ett SATC-avsnitt till sen lite Vänner och sen ska jag mysa ner mig i sängen:)

Gonatt...



Drunken snowman på julsittningen:)

Kommentarer
Postat av: jennie

inga problem söta du! du ska hjälpa mig någon dag :)

2009-02-11 @ 19:29:45
Postat av: Cornelia

Hello där! Duktig du är och jobbar. När kommer du till Lidköping nästa gång då? ;-)

Postat av: Per

Jaså är dom från Halmstad, där ser man! grymt bra är dom :) Puben va jättetrevligt faktiskt! Va det skönt att sova? =) puss

2009-02-12 @ 16:54:49
URL: http://noreason.blogg.se/
Postat av: Per

Oj förlåt, jag menade helsingborg jag vet inte vad som flög i mig där, för mkt grejer på samma gång nu :) Ett dygn kvar nu, kul värre va? :) glöm inte att hälsa på mig bara! =)

2009-02-12 @ 17:41:51
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback