091220

Söndag och fjärde advent! Sitter och tittar på längdskidåkning på TV och ska nog ta mig en rask promenix efter det. Blir en lugn dag även idag, bara slapp på schemat och sen ska matlagningsmänniskan komma fram inom mig då det blir hemmalagad potatismos och ugnsgratinerad falukorv!

Lyckades även klicka hem en klänning från
chicy.se som jag hoppas kommer innan nyår. Är dock lite förvirrad om hur man vet när paketet är framme då man får en bekräftelse via mejl. Jag har fått en leveransbekräftelse om att min beställning är under behandling men kollar man på följesedeln så står det leveransdatum idag och i mejlet står det att jag ska få ytterliggare ett mejl med leveransinformation. Om någon kan sprida lite ljus här så är jag tacksam :)

Trevlig fjärdeadvent allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback