091219

Lördag och jag mår faktiskt hyfsat. Blev en hyfsat tidig kväll igår och ögonen slocknade lite innan 02.00. Klassfesten då, ja det var otroligt kul att träffa de som var där igen och kolla lite vad alla gör:) Lyckades även hitta en plånbok på bussen hem igår så när jag kom hem så kollade jag upp vem den tillhörde och ringde ägaren och han blev nog glad även om jag antagligen ringde och väckte honom. Han skulle ringa idag så han kan hämta upp den nånstans. Årets goda gärning 2009 tror jag bestämt att det var. Nu ska jag slappa lite till och njuta av att det bara är lördag. Saknar dock det finaste jag vet....


Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: suss

Med 12 dagar till godo på detta året lyckades du göra en god gärning för 2009, gött! ;)

2009-12-19 @ 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback