091217

Ifrån ett snöigt, vintrigt och juligt Skåne!:) Kan knappt tro det själv men här är det minusgrader och en decimeter snö! En tidig julklapp kan man säga. Anlände igår och stannar ett tag så nu kommer nog hemlängtan att stillas för ett bra tag. Idag har man i vanlig ordning inte gjort så mkt utan mest landa men imorgon MÅSTE det bli andra bullar. Hade inte tackat nej till en Gestapofigur som piskat mig varenda gång jag velat göra annat än plugg.

Imorgon bjuder annars på ett besök på Väla, en promenad i snön och sen klassåterträff med finaste gymnasieklassen! Kommer garanterat bli kul och är jag bakis på lördag så är jag det med gott samvete då det faktiskt var ett tag sen jag var i gasen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback