091211

Och idag MÅSTE det verkligen pluggas lite, eller i alla fall litteratur så jag har något att börja läsa och skriva på snart. Nu är det bara en pyttig sak kvar av hela terminen och sen är jag klar och det är då det verkligen är som svårast att motivera mig själv. Uppsatsen ska vara nästan klar om exakt 1 månad så jag har egentligen ingen tidspress men det är mkt tid som försvinner under jul och nyår så idag ska det i alla fall börjas!

Julklapparna har börjat inhandlas och den första klappen slog jag in igår och förhoppningsvis kommer det två till idag eller på måndag och jag vet vad jag ska köpa till alla utom Joanna som vänligen kan bestämma sig snart;)

Ikväll blir det Idolfinal och imorgon så drar vi till Götet för en helg i mysets och julens tecken! TJOHO!:)


Happy fredag allihopa!


Kommentarer
Postat av: suss

Hoppas ni får kul i Gbg :)

Jag lider med dig att du har tappat bort Sex and the City skivan :(

Hoppas vi kan ses när du kommer till Skåneland, jag är ledig över jul och nyår så det är bara att ringa.

kram

2009-12-11 @ 18:07:26
Postat av: emma

saknar dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback