091210

Gomorron!

Är tillbaka i Lidköping för ungefär en vecka innan det bär hem till Skåne för en massa julmys med min älskade familj!:) Har precis ätit frukost i form av lussekatter och oboy, riktigt gott. Hade nog kunnat äta det varje dag egentligen. Dagen ska bestå av plugg och en sväng till arbetsförmedlingen (hurra för stundande arbetslöshet) och se vad jag behöver göra för att få en liten inkomst i alla fall. Eller det är vad jag hoppas på, skulle de säga att jag inte har rätt till något alls så vet jag inte vad jag tar mig till. Har försökt läsa mig till det på hemsidan men där måste man nog vara raketforskare för att förstå nåt....Det är min dag det:)

Och just det, om någon mot förmodan har sett en Sex and the city skiva från säsong 6 som inte är deras egen så kanske det är min för den är spårlöst borta:(


Trevlig torsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback