091208

Solen har väl inte riktigt börjat lysa igen men det är lite ljusare kan jag tycka. Tentan är avklarad och den kändes helt okej. Var sedan på bibblan och letade böcker och hittade en del som jag förhoppningsvis ska låna imorgon om min handledare godkänner det jag vill skriva om, har bara inte hittat en klockren frågeställning men det hoppas jag på att få hjälp med. Har även hunnit med en sväng till MediaMarkt, Elgiganten och NetOnNet med Adler. Vi kollade TV´s och satt i världens skönaste soffa och jag fick massage av en otroligt bra grej som jag skulle vilja önska mig i julklapp men 2800 riksdaler kan vara liiiite väl mkt:)

Nu är det snart Vänner och sen kanske jag ska ringa och höra vart Per håller hus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback