091207

Måndag idag och denna måndagen har varit oerhört lång. Uppstigning ur en varm och gosig säng 03.45 för att 05.06 påbörja delsträcka 1 av 4 till Kalmar. 10.10 rullar tåget in pch 10.30 befinner jag mig på skolan redo för seminarie. Kl 12.00 är det färdigt och sedan dess har jag suttit vid två olika datorer, läst igenom mitt case, ätit två clementiner, tagit lite luft när jag varit så trött att jag nästan trillat av stolen och gäspat 12345678799 gånger!

Imorgon är det tenta 08.30 och sen ska jag nog bege mig mot bibblan för att leta litteratur till den stundande B-uppsatsen. Nu får jag allt äta upp mina lata dagar och vara produktiv 08-17 varje vardag! (Jullov finns härmed INTE med i årets ordlista)

Onsdag är det handledningsmöte 08.30-10.00 med den handledaren jag INTE ville ha men jag hoppas hon kan hjälpa mig att formulera en bra fråga till min uppsats i alla fall, och sen rullar förhoppningsvis tåget mot Lidköping igen.


Det är stor bitterfittavarning på fröken Maddams här men hösten 2009 (som inte alls blev som hon tänkt sig) börjar sätta sina spår nu och när framtiden är ännu mer oviss (tack som fan för det finanskrisen!) så känns det inte allt för roligt att tänka framåt. Nu har jag äntligen ventilerat av mig lite och ska ta min bitterfittar*v från stolen och gå bort till Maxi och handla så jag klarar mig dessa dagar. Är nog stor risk för tröstätande av mer än en anledning med...


Väl mött när solen lyser igen!

Kommentarer
Postat av: suss

Ja...min tillvaro är inte heller som jag har tänkt mig på grund av finanskrisen...blä!

kram

2009-12-08 @ 16:11:15
Postat av: Frida

Får jag gissa att du fått min handledare som jag hade i c-uppsatsen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback