091203

Ska alldeles strac hoppa in i duschen och försöka bli lite fräsch tills vaccineringen. Är lite nervös inför den faktiskt. Med min otur så blir jag väl sjuk på stöpet och nu när det är helg och jag hade tänkt umgås en massa med min kärlek! Hemmet är förövrigt nästan helt julpyntat, bara stjärnorna i köket som fattas så när allting är klart kanske jag bjuder på lite bilder;)

Har även läst boken som vi har till nästa vecka och imorgon ska jag skriva mig ett case och plugga in inför tentan på tisdag, är lite nervös över den men jag får säkert ihop nånting. Det sägs att det ska vara omöjligt att kugga på denna tenta men då har de aldrig träffat mig förut;)

Nu kallar duschen, ska kanske till och med slå på stort och sminka mig lite? Kanske J blir glad:)


Kommentarer
Postat av: Soffan

Du kommer klara tentan galant. Det fanns många i klassen jag förvånades över att de fick godkänt! Oroa dig icke! Ses nästa vecka :) Puss

2009-12-03 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback