Alone

Jepp...sitter här i min ensamhet och bloggar i pausen på Vänner. Det gick inte så bra innan idag så nu är det plan B som gäller igen, kunde dock varit värre men det är allt surt ändå. Men men på måndag sitter jag på upprop i bekanta trakter så att säga. Har packat upp lite dekorativt och satt ut i lägenheten, mest ljus som jag funderar på att tända när mörkret faller på strax. Har även passat på att dricka lite Mango Ramlösa, äta mörk mintchoklad och Yummie Gott & Blandat, sån lyx får man unna sig när man är ensam en hel dag och ska vara det hela dagen imorgon med. På lördag får jag mysa igen på riktigt. Ska sova själv här imorgon för första gången med så är det nån i Lidköping som har tråkigt imorgon kväll så hör av er:)

Nu fokus på TV´n igen....trevlig torsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback