090828

Hej hopp!
Sitter som alltid i soffan, haha:) Har inte gjort så mkt vettigt idag heller. Ska fixa till lite här hemma snart och sen göra mig i ordning för kvällen som innehåller mat och bio med J´s mamma. Blir säkert jättetrevligt, blir av med biooskulden här i Lisch då. Sommaren med Göran blir det och hoppas nu att den är bra, har hört både och om den.

Imorgon hoppas jag på att vi ska åka och handla lite blommor och ta en sväng till stan så jag kan handla kalender och lite block m.m. och ha lite kvalitetstid tillsammans med världens finaste sambo;) Sen blir det Kalmar på söndag! Ja kära vänner, lite bökigare och definitivt dyrare än vad jag tänkt men jag måste göra nåt i höst som ger pengar men det ska sökas jobb febrilt så ni får alla hålla tummarna:) Blir i alla fall lite fler musikquiz och bowling på Harrys eller vad säger ni Sofie, Tess och Bukis?;)

NU blir det lite mer slapp innan jag ska leka lite hemmafru igen:)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur länge stannar du i Kalmar. Jag ska dit på fredag. Om en vecka alltså.

Postat av: Lollo

Klart det blir quiz, Bukisar med bihang är oslagbara! Bowlingen är jag på så fort foten är nere i normal storlek och jag kan gå utan kryckerna igen ;)SNAAAAART!!

2009-08-29 @ 15:42:23
URL: http://lillhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback