Utmanad!

Utmaning

Jag har blivit utmanad av
Emma

Vilken mat äter du ofta?
Sushi är ju en favorit som äts så ofta plånboken tillåter, annars är det mkt pasta!

När du är på kalas, är du den som sitter kvar eller hjälper du till med att duka av?
Jag är nog den som hjälper till, om jag är på ett kalas där jag känner värden ganska så väl.

Var sitter du helst när du bloggar?
I soffan:)

Köper du ofta trisslotter?

Näe det kan jag inte påstå...

I vilken stad eller land har du haft din bästa semester?
Budapest med halva famlijen. Tror dock resan till Thailand i januari kommer bli den bästa:)

Vilken tv-kanal tittar du helst på?
Trean och femman, helt klart!

Jag utmanar vidare till :

Frida

Jennie

Hilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback