Upp som en sol...

...och ner som en pannkaka var det då tydligen! Morgondagen som fortfarande har en massa fördelar har nu även ett STORT minus. Inget CSN! Precis som förra månaden så har högskolan stoppat mina utbetalningar på nån vänster, eller det var vad jag fick höra av den första människan jag pratade med. Men efter 6 samtal med diverse människor på högskolan och 2 samtal till CSN så ligger det nog till så här: Det är tydligen fel hos CSN nånstans och det kan hända ibland, TROTS att jag är registrerad på både högskolan och CSN, alla uppgifter stämmer på alla håll, jag har ansökt om studiemedel, fått det godkänt, lämnat studieförsäkran och fått CSN problemfritt två månader innan dess. Men tydligen kan sånt här hända. TVÅ MÅNADER I RAD! Förra månaden hände det flera (alla med examensbevis) i klassen men det har tydligen rättat till sig för alla utom jag! What a surprise?! Nu blir det CSN på måndag och en lite tråkigare helg, trots att det finns snälla människor som mer än gärna lånar ut pengar till mig så är det inte riktigt samma sak. Antagligen får jag ringa CSN runt den 20 maj igen för tydligen kan de inte rätta till detta fel eftersom det egentligen inte finns. Lovely!

Har förrutom det sträckt nånting i foten så jag inte kan trampa ner ordentligt. Nånting positivt är väl att jag städat hela lägenheten och hållt mig nyttig idag med. Inga snabba kolhydrater! TJOHO!:)


Nu vill jag ha fredag, runt 11.30 och framåt...



You sit around getting older
There's a joke here somewhere and it's on me
I'll shake this world off my shoulder
Come on baby the laugh's on me

Kommentarer
Postat av: OttO

visst är det mysigt med gammal hederlig svensk byråkrati? :p

Postat av: A.P.

Det var så lite så :) Jag blev bara glad över att du ville dricka med mig haha. Tur att du var törstig ;) Jag skulle däremot aldrig ha tagit de där sista som jag gjorde... Du var klok som nöjde dig med en :)

2009-04-27 @ 21:09:05
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback