Torsdag

Gomorron!
Sitter här med mitt morgonkaffe och ska alldeles strax iväg ner till stan för en dag fylld av teater. Ska bli ganska så kul ändå...

Gårdagen bestod av bildföreläsning och jobb. Gud vad jag tycker det är kul att jobba. Längtar till jag får ett eget jobb när nu det kan tänkas bli...Som det ser ut just nu så känns det långt bort men man får hålla tummarna helt enkelt! Har sökt lite hemma i Helsingborgstrakten men är ju inte riktigt dit jag vill....inte än.

Näe nu ska jag borsta tänderna och ge mig av....

Trevlig torsdag allihopa!


I´m stuck on you
I´ve got this feeling down deep in my soul
that I just can´t lose
I guess I´m on my way
I´m mighty glad you stayed...

Kommentarer
Postat av: emma

Jag kommer måndag kväll gumman! Ska jobba torsdag på byttan så blir kvar ett tag :)

Jag tycker du kan söka jobb i Karlskrona också!

Postat av: emma

UTMANAD

2009-04-04 @ 17:09:58
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback