Tisdag!

Japp idag är det tisdag och idag vet vi äntligen vad det är vi ska göra på fredag och det blir ingen konsert inför barn utan inför oss själva:) I grupper om 2-3 ska vi ta en låt och lära oss den på olika instrument och sen ska vi lära ut det till resten av klassen. Hur gött som helst! Så imorgon blir det några timmar i skolan, torsdag HELT LEDIG! och fredag 9-11.30! TJOHO! Så skönt med en liten slappevecka innan grupparbetena drar igång nästa vecka!

Så på torsdag ska jag städa och göra fint här hemma inför helgens mysiga besök. Som jag längtar nu, heeelt galet! Hoppas veckan går superfort! Blir ju även lite "husfest" med grillning och alkohol på fredag. Måste leta fram ett kubbspel nånstans med bara:)

Åh nu är livet gött igen!




<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Kolla om du kan låna kubbspel av KAROLIN annars har jag för mig att det gick att köpa på Maxi för inte allt för mycket kosing :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback