Ödåkra

Ja sista dagen hemma i byn nu. Är inne i en bloggtorka nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva när det mesta jag känner är oroskänslor och ångest för framtiden. Är helt sjukt att vi som var garanterade jobb i princip när vi började på högskolan 2005 nu inte har ett endaste jobb att söka. Eller ja nästan. Förskolan har ett fåtal tjänster men i skolan är det kört. Har absolut ingen aning om vad jag gör om 2 månader vid denna tiden? Har jag ett förskolejobb i Skåne, jobbar jag hos mamma, har jag mot förmodan fått ett jobb norröver? Ja man kan bli knäpp av mindre känner jag...

Nu ska det i alla fall packas och jag ska fixa mig själv lite med. Blir kul med Kalmar en sväng för i helgen är jag ute på äventyr igen:)


Och så saknar jag....så in i norden ibland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback