Lillördag!

Hej hopp!
Sitter med datorn i knäet och slötittar på TV. Väntar på Gilmore Girls:) Har varit i skolan ca 3 timmar idag och tillsammans med Jennie och Tess övat in en låt som vi ska redovisa på fredag. Imorgon blir det ca en timme i skolan. Skönt men samtidigt blir jag så himla rastlös och tiden verkligen bara segar sig fram. Speciellt när man längtar efter något som jag gör...

A var förbi en sväng innan och har lånat Ragnhild. 100 år sedan vi pratade med varann. Om vi egentligen någonsin kunnat göra det under de år vi försökte få det att fungera. Skönt är det i alla fall och det finns nog en speciell man att tacka för det:)

Tvättid om ca 3 timmar så något måste jag nog hitta på att underhålla mig med innan jag blir knäpp!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Kom & festa med oss ikväll!!! :)

Postat av: jennie

Wiii snygg bild ;)

2009-04-22 @ 17:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback