Joanna 17 år!

Idag fyller en väldigt speciell person år. Nämligen min lillasyster. Hela 17 år har hon hunnit bli. Hon som alltid varit vår lilla bebis är verkligen inte så liten längre:) Denna lilla varelse lärde jag en gång i tiden att krypa, jag har även lyckats släppa hennes hand på Väla så hon försvann en lång stund och sparkat en toffel i huvudet på henne på påskafton så hon fick spendera kvällen på akuten och sy i ansiktet. Än idag har hon ett ärr i ansiktet som jag kan få dåligt samvete av att se. Nu kan man tro att jag inte älskar henne men det gör jag. Mer än vad jag kanske visar ibland när vi tjafsar och käftar men så är det med syskon. Hon är starkare än de flesta och har lärt sig i uppförsbacke i princip hela sitt liv men hon har lyckats:) Så jag är oerhört stolt över denna lilla varelse som jag stolt kan få kalla min lillasyster. Så grattis älskade du på din 17-årsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback