Hard work, work!

Gomorron!
Ja det blir lite mer jobb än tänkt idag, två timmar inne på förskolan innan jag ska bort till mitt kära fritids men det ska bara bli skoj. Längesen jag var i förskolan och kan behöva alla tips jag kan få inför stundande intervju nästa vecka:)

Blir jobb till halv sju sen lite after work på puben fast nyktert för det är redan alldeles för skralt i kassan. Kan inte ens skylla på att jag shoppat eller supit upp pengarna för jag har inte gjort nåt av det men pengarna är ändå nästan slut. Den ekvationen har jag fortfarande inte fattat...

Nu blir det frulle och sen ska jag glatt hoppa upp på Ragnhild och cykla till bussen:)


Trevlig lillördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: joanna

har du inte glömt mig idag?! :O haha. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback