Dockteater....check!

Ja vi kom, vi agerade och vi lyckades! Även om det absolut inte kändes så på genrepet då inget i princip fungerade så blev de två föreställningarna så himla lyckade och jag är så himla stolt över oss! Speciellt mig och Sofie som haft ångest i sådär en vecka:) Måste nämna att samma Sofie utsåg mig till veckans kompis och det värmde otroligt mkt! Så TACK!:)

Nu ikväll har jag hängt med grannen, som efter att ha "lånat" mina utemöbler hela helgen, mutade mig med en godispåse...Såna mutor fungerar alltid!:)

Nu blir det mysigt gonattsamtal sen bingen. Imorgon är det nya tag mot konserten på fredag!:)


Nattinatt allihopa!



Kommentarer
Postat av: Per

Hihi japp det är jag! vi är grymma båda två! =) snart kommer jag på kaffe sis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback