Bruce och jag!

Ja nu lyssnas det aktivt på Mr Springsteen igen och en liten röst långt inne i bakhuvudet påminde om att det var nåt speciellt med den 23 april och så sant så! För exakt ett år sen fick jag vantarna på 2 biljetter till konserten som mamma och Håkan med skulle gå på!:) Var nog världens lyckligaste vid denna tiden förra året!:) Och är nog ganska så glad idag med. Biljetter till den 5 juni med Jessica finns, solen lyser och det ska bli värmebölja i helgen, hushäng plus mansbesök imorgon! Ja jag ska nog inte klaga på lite halsont när livet faktiskt leker på j*vligt bra!


These ARE better days baby
Yeah there's better days shining through
These ARE better days baby




Kommentarer
Postat av: Per

Det är klart jag vet att den va det även fast du inte är så bra på att träffa :) vi på kort vet du, hah. går alltid så bra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback