Ännu en helg är över...

Jepp och söndagsångesten är stor som vanligt. Usch vad skoltrött jag är nu. Får trösta mig med att de kommande 8-9 veckorna är de sista som någonsin pluggas för sen vill jag börja jobba och tjäna pengar och starta ett nytt liv. Vet inte riktigt i vilken stad än bara. Nu börjar Kalmar finns med lite på kartan igen så... Haha, velapa numero 1 har vi här!:)

Helgen då....Ja, började med en inbjudan till grannen på 3:e våningen vid en 15-tiden och vid 16 gick jag och Frida upp och där stannade vi tills halv ett ungefär. Dock med några glas krossade, en dusch i alkoliserat tillstånd, pizza, vin, cider, drinkar och shots, lite fotmassage och massa mer. Spontanfest is the shit och fy fasen vad kul vi hade!:) Igår mådde man som förtjänat men släpade ändå mig ner till Vallen vid 16-tiden och kollade in Tildas killes band som verkligen var superbra! Hoppas verkligen det gick bra för dem! Blev soff- och sängläge annars igår och en snyftarfilm på TV. En riktigt bra helg faktiskt!

Nu kommer bror snart över på lite kaffe och sen blir det sängen...Snart är det hemfärd:) En kram från mamma och familjen är efterlängtad men det är även mannen från norr:) Men snart så...

Näe nu kom bror:) Trevlig söndagskväll allihopa!



Kommentarer
Postat av: emma

Hämtade du stolarna sen? ;) Ha en bra påsk hemma nu honeypie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback