Tuesday night

Sitter som vanligt i soffan med ett glas juice. Åt precis lite choklad, men bara lite. Kan bara äta choklad i samband med mjölkdrickande och mjölken är slut så nu blir det inte mer choklad. Hihi... Idag har jag och Jessica varit på bibblan mellan 08.30-16.00 och pluggat. Fick hyfsat mkt gjort och imorgon ska vi vara duktigare. Jag ska lägga mig tidigare så jag orkar mer i alla fall. Kanske skulle stanna till vid maxi och köpa en frukt eller nåt så man får lite fruktsocker:)

Ja vi får se, har ju inte obegränsat med cash på kortet och det är 2 veckor till löning...

Nu ska jag se sluttampen på DHW och sen krypa ner i bingen tror jag.

Nattinatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: madeleine

jag åt som vanligt choklad efter träningen. det är något fel på mig!

lilljulsafton påre! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback