Sammanfattning

En sammanfattning av tiden sen sist kommer nu...

Jubileumsfest, förfix med Jennie, Kåren, hjärnskakning, missat tåg, nytt tåg, HEM LJUVA HEM, mys, André, stan, Hyllinge, mormor, jobb, plugg, fotboll, film mitt i natten, familjemiddag x2 frisör, nya frilla med lugg

Varierande vecka som sagt. Mysigt som tusan hemma, längtar hem redan faktiskt, inte så långt tills nästa hemfärd men då är det bara jag & syskonen eftersom mamma & Håkan är i ljuvliga Thailand. Ska sköta mammas företag då, lite nervös men det ska säkert gå galant. Sista seminariet idag med, förhoppningsvis klarat med, bara ett paper kvar sen är det examensarbete. Kan inte fatta att det snart gått 3½ år sedan uppropet på Falken, alla människor man träffat sen dess, vissa som man aldrig kommer glömma, både på gott och ont. Hade jag kunnat spola tillbaka tiden och göra om allt så hade jag aldrig tvekat!

Snart ska Ragnhild hämtas och sen är det styrelsemöte och sedan Määäxi. Frys & kyl ska fullas, i alla fall för 2 veckor:)


Kommentarer
Postat av: Lill

Fick du hjärnskakning? Jag vill höra den historien jag har en känsla av att den är lite rolig. Om den är det så får du höra min från i somras, den involverar små barn, camping, kollegor som skrattar och ett ...

2008-11-03 @ 17:07:42
Postat av: suss

Jag vill se bild på den nya frisyren :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback