Go och glad...

...i soffan nu, med en kopp te och en morot. Mitt försök att motstå marabouet som ligger i kylning. Får kanske bli på lillördag eller när examensarbetet känns extra tungt:)

Har precis varit ute och promenixat med Emma en timme i regnet och trots att jag var dyngsur om både fötter och hår så märktes det inte. Behövde en promenix med en av mina allra finaste och rensa huvudet. Tycker vi gör som vi sa och tar en om dan, det gör ju kroppen glad;) Hihi... Blev en varm dusch när jag kom hem och provade kjolen som jag beställt. Jättefin var den men satt kanske lite tajt så jag behöver nog trimmas lite...

Nu blir det lite mer te, lite mer morot och lite mer egenmys:)

Examensarbete nu i ca 6 veckor framöver, tänk lite extra på oss. sporra oss när det behövs och var glada och stolta när vi presterat ett helt arbete! Det kommer vi vara trots att det nästan blir en jul i Kalmar;)

Kommentarer
Postat av: madeleine

själv proppa jag i mig 100gram chokolääde idag. det finns inget stopp på mitt begär:S



swimiswiiimiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback