Ett steg i rätt riktning

Ja gårdagen alltså. Hade inte varit ute på tre veckor och var lite orolig för hur det skulle gå men det gick över förväntan. Rolig förfest med mkt lärarsnack, lite vinglig cykelfärd till Kåren med Jennie och Lisa och sen så kan man sammanfatta kvällen med: Shots, massa dans, auroradrickande utanför Kåren, "porrbilder", massa skratt. Roligaste kvällen på länge! Fick det avslut jag faktiskt behövde för att ta steg i rätt riktning. Änteligen kan jag ju bara säga. Ingen ångest heller att jag gjort "fel" för det har jag inte. Så länge JAG mår bra som fina Jennie peppat mig med nu i två dar:)

Kollar Idol nu, missade det i fredags sen blir det ryggläge mest hela dan:)



Tack för en klockren kväll hjärtat!:)

Kommentarer
Postat av: jennie

åhhh sötnos!! älskar dig det vet du och du gjorde så jääääävla rätt igår!! and i like it!! hihi.. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback