15.15

Och lampan ute vid parkeringen är redan tänd! Det börjar verkligen bli mörkt tidigt nu. Tur att man har en massa mysiga ljus att tända och inte att förglömma, cykellampor!:)

Idag har jag inte gjort jättemkt vettigt, varit i bibblan med Jessica och spånat lite inför måndag. Hon spånade mest faktiskt...haha. Nu kollar jag på Beverly Hills och ska om sisådär 15 min cykla till Calmare Spa och bli knådad och sen blir det hem till Jessica för lite tjejmys:)

Ska ha en vit helg till.....lovely! Är ni stolta nu kära päron?

Ha en underbar helg allihopa!



Memories...

Kommentarer
Postat av: jennie

fan vad jag saknar det!!!

Postat av: Jessica

Blev en riktig myskväll me skratt skratt skratt! :-)

2008-11-09 @ 22:51:07
Postat av: Per

Syster dax för en syskon utgång snart igen!!

2008-11-10 @ 12:04:44
URL: http://noreason.blogg.se/
Postat av: madeleine

gröt är riktigt riktigt fint !!! :D

vad sägs om simning i slutet av veckan? kan du och E då?

2008-11-10 @ 22:49:51
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback