Utmaning

Har fått den här utmaningen av bland annat min kära kusin så let´s go:

För fem år sedan: Var jag 18 år, gick andra året på gymnasiet och festade i princip varenda helg. Fick körtelfelber så där gick hela den sommaren. Träffade även A och det blev vi 10 nov 2003.

För tre år sedan: Var jag tjugo år, hade precis kommit hem från 3 månader i Spanien, gjorde min uppskrivning och kom in på högskolan i Kalmar. Flyttade hit i aug 2005 och började plugga till lärare.

För ett år sedan: Skulle jag, Hilda och Jennie börja ett nytt liv. Hade nog en av de sämsta dagarna nånsin där i januari. Jennie bodde hos mig och vi blev dumbo/kombo. Festade ganska mkt tills jag fick ögoninflammation i sju veckor. Gick i världens underbaraste AU2 klass där jag träffade Emma. Hem för sommarlov och hade 3 jobb så jag jobbade verkligen häcken av mig. Hösttermin och GRUS som gick ganska så smärtfritt. Gick på lite nitar där med....as always.

För 3 månader sen: Lite drygt började jag läsa Engelska som har varit den tuffaste kursen hittills. Träffat många roliga och minnesvärda människor i denna klass med.  Emma flyttade äntligen hit!:)

Igår: Tog jag det lugnt, städade och pluggade lite på dagen för att sen äta middag med Adler på Mamas & Papas och sen fest hemma hos Melker. Kom in på tredje försöket på Kåren, väldigt tålmodiga vakter:)

Imorgon:  Blir det nog plugg vid slottet om vädret tillåter. Ska försöka läsa så mkt jag bara kan.

Nu utmanar jag alla som vill/orkar göra denna lista!:)

Nu blir det omelett och Bodyguard i soffan!

Trevlig kväll på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback