Tisdag

Ja nu blir det strax bingen igen...Men nu för natten och inte bara en powernap...Sov i lite mer än två timmar och det var verkligen så skönt och välbehövligt....Sen blev det så mkt plugg jag orkade och sen mys med Jennie. Choklad och TV och en massa prat....Tack babe! Innan dess hade jag en mysig fika med Emma...vi laddade även upp spritförrådet för Springbreak....ojojoj säger jag bara. Så skoj vi alla kommer ha! Längtar!:)

Imorgon blir det först plugg vid slottet (förhoppningsvis) och sen picknick med Essarna ute på Lindö. Mkt som händer nu i slutet av terminen och det är så roligt....Även om jag klagar mkt på livet som student så skulle jag aldrig någonsin vilja byta ut det....Inte just nu. Är inte mogen för seriöst jobbande och bli "vuxen" på riktigt. Trivs i mitt lite barnsliga, omogna jag för tillfället...

Måste även berätta någonting otroligt roligt. Min lillasyster a.k.a Huggormen (hihi) ska iväg till Sthlm nästa vecka och provfotas för Mikas. Min lilla lillasyster...kan knappt fatta det men du ska veta att jag är sjukt stolt över dig! Men glöm aldrig att du fått de vackra generna från din snygga storasyster;) Hihi...

Näe nu blir det avsminkning och bingen med Tyskungen....äntligen en rolig bok!


Say it's true
There's nothing like me and you
I'm not alone
Tell me you feel it too

Kommentarer
Postat av: Jennie

love you!

2008-05-27 @ 23:29:26
Postat av: joanna

gener ifrån dig ? ;) hah

2008-05-28 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback