Sista lektionen...

Ja den hade vi idag...nu ses vi bara för att skriva tre tentor och sen är det klart...Hur sjukt känns inte det liksom? Har alltid längtat efter sommar och lov från skolan men nu tycker jag inte det är lika roligt längre. Är nog vetskapen om att jag bara har EN futtig termin kvar och sen är jag färdig lärare. Jisses säger jag bara....

Gårdagen var riktigt härlig, först sol & plugg vid slottet med klassisar och Jennie & Jenny, sen hem en snabbis och fixa sig lite inför en korpenmatch på Södra Utmarken där man träffade på många man kände faktiskt och tillsammans med lite cider var det riktigt roligt....Vårt nya onsdagsnöje eller vad säger du Jennie?;) Sen blev det puben, shots och sen Fula Fisken....Sicken kväll, mådde kanske inte kalas imorse och en liten del av mig önskade att jag skulle dö under lektionen men sen släppte det.

Höjdpunkten på dan är ändå mitt & Jessicas stipendiebrev om ekonomiskt stöd...Jag trodde nästan jag skulle skrätta ihjäl mig när vi skrev det. Längtar tills imorgon och när pappa Lindholm öppnar det!:D Annars har jag sovit bort hela eftermiddagen...tråkigt men välbehövligt.

Ikväll blir det nog bara slapp...imorgon börjar tentapluggandet efter tenta ett...

Wish me luck!



Playing with you
Is playing with fire
And you got me burning now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback