Nytt liv?

Ja dom orden har man ju missbrukat ganska så kraftigt innan så jag tänkte verkligen göra ett helhjärtat försök att vara lite nyttigare och faktiskt krympa min matsäck lite som kära Kitte skulle ha sagt;) Lite mer nyttigt och mindre portioner och mer motion, det låter  väl inte alls som något omöjligt? Undrar varför det känns som det ibland då...

Aja nu kommer det ordentligt försök, kommer behöva en massa pep talk och motiverande ord från min omgivning, bara så ni vet:)

Nu ska jag hoppa i bingen och läsa Tyskungen tills ögonen går i kors. Morgonprommis imorgon:)

Det här ska vi fixa Josephine!:)



Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach,
Couldn't see
We were never
Meant to be


Moving on....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback