Nupp...ingen sol

Näe ingen sol här inte...eller små omgångar mellan de ofantligt stora molnen så det blir nog inneplugg idag vilket jag borde sätta igång med ungefär NU! Ska satsa på att bli klar med parvanas journey och göra allt som jag inte gjort till Mikes del. Borde verkligen inte vara omöjligt:)

Blir träning och mys med Jennie sen...Me like!:)



I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry

Kommentarer
Postat av: hun

oj, nä ingen sol är inge kul. här är det solsken fast väderleksrapporten säger att det ska vara regn, så det kanske kommer sol trots allt!

Postat av: suss

Jag gjorde en sådan grej för ett tag sedan också. Operation-minska min matsäck. Jag åt inga kolhydrater över huvud taget utom precis efter träning. Inget sött (big nono!) och träna så mycket som möjligt. En måltid bestod av en handflata med protein och en handflata med sallad (lunch och middag). Sedan mellanmål i form av frukt, nötter och vatten (mycket vatten). Sex mål om dagen.
Körde i två veckor (sedan höll jag på att dö av hunger), gick ner 4 cm i midjan och en runt låren.

Kram suss

2008-05-19 @ 12:53:06
URL: http://www.susannesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback