Nattstäd

Är lite lustigt att jag alltid jobbar som bäst på natten. Nu har jag städat lägenheten med. Är bara dammsuga och småplock kvar så det gör jag imorgon. Är nog inte så poppis hos grannarna om jag drar fram dammsugaren nu:)

Dagen började med tenta...fick tre ganska så konstiga frågor att ta ställning till. Jag valde att skriva om Eurovision Song Contest. Är kanske inte så relevant med tanke på mitt blivande yrke men det var som sagt inte jag som hittade på frågorna. Sen blev det solning på gräsmattan med Jennie. Mys! Sen hem för dusch, sov och mat. Gick sedan över till Emma och träffade på Johannes och Fröse som höll oss sällskap på ballen ett bra tag. Var väldigt mysigt. Såna här kvällar kommer inte ofta tråkigt nog. Sen kom Grisen och jag gick hem och började städa...

Imorgon är det äntligen Springbreak!:D Sicken dag det förhoppningsvis kommer bli. Massa tjejer, massa dricka, grillat och en massa bra musik...Det luktar faktiskt succé:)

Näe lite TV nu kanske innan det blir bingen...är inte så trött med tanke på min 2½ timmes powernap innan. Men men...

Sov gott allihopa!


And nobody does it better,
Though sometimes I wish someone could,
Nobody does it quite the way you do,
Why d'you have to be so good?

Kommentarer
Postat av: jennie

massa mys idag och onsdagens nöje kommer att vara ett bra minne :) HOPPAS verkligen vi ses imorgon älsk.. puss

Postat av: Johan kusin

Godmorgon kusin!
Sitter här i karlshamn o har jobbat i 10 timmar nu
men snart e det slut,Sängen o barnen kallar. SEGLING e det något som borde få kallas sport??? detta lilla event kommer till Kalmar nästa helg undvik detta. Jätte kramar från oss i kristianstad

2008-06-01 @ 07:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback