Nattplugg

Ja det verkar vara min lott här i livet...Haha men är faktiskt inte så himla trött....eller så är jag övertrött. Jag har i alla fall läst 230 sidor i Harry Potter ikväll och precis lagat chili con carne till matlådan imorgon...Nu ska jag borsta tänderna och hoppa ner i bingen och läsa det sista i Harry Potter. Kan fortf inte fatta tjusningen med dessa böcker men nu har till och med jag läst en:)

Uppstigning kl 08.00 för att göra läxan till Mikes lektion...Studentens sköna liv:)

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: hilda

nej ja har inte heller förstått all uppståndelse över böckerna..det finns ju film för tusan hehe. Om ja ska ta det lugnt får du med lova att göra det..du verkar stressa så mycket...puss

2008-05-27 @ 09:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback