Näst sista veckan

Ja näst sista veckan i skolan har nu börjat...Shit alltså. Bara två veckor kvar av den terminen man aldrig trodde skulle sluta...

Inatt har jag verkligen sovit som en prinsessa. Den helgen och dess bravader satte sina spår men fy satan vad roligt jag hade större delen av helgen. Igår var det som sagt Gudfadern och pizza med Zander och filmen var ju riktigt bra...Ser fram emot tvåan och trean nu!:)

Idag står skola på schemat vid 13 och sen så är det styrelsemöte klockan 17 tror jag. Annars så blir det en massa plugg. Harry Potter ska vara utläst tills imorgon och sen är det lite till Mikes lektion med. Annars ska jag försöka att bara slappa och ta det lugnt. Känns aldrig som om jag är hemma och hinner med det.

Nu måste jag nog läsa lite Harry Potter och fortsätta lyssna på mina depplåtar:)



Knew the signs weren´t right
I was stupid for a while...

Kommentarer
Postat av: Vickan

tack för helgen gums och framförallt i lördags!.. puspuss

2008-05-26 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback