Lördag

Gomorron...

Är lite lätt bakis efter gårdagens bravader. Var ju som sagt Lasergame med publaget och sen smörgåstårta och bål hemma hos Vickan. Lasergamet gick sjukt bra! Tog basen två gånger och var faktiskt en av de bättre i mitt lag tror jag:) Sen var det som sagt häng hemma hos Vickan och sen puben....Kan ju säga så här att ikväll stannar bankkortet hemma... Var där till stängning men bangade efterfesten sen...

Idag har man redan hunnit med systemet och handla både till mig och en sjukling några hus bort. Illa att vara på systemet när de öppnar. 10.08 står det på kvittot:) Haha.... Ikväll blir det engagerarsittning och diverse förfester, mellanfester och en efterfest som kommer bli ganska så grym tror jag:)

Näe springa över till sjuklingen nu och sen ta tag i katastrofområdet som även går under namnet min lägenhet. Hinner kanske sova en liten stund med...



I wanna run to you
But if I come to you
Tell me will you stay
Or will you run away?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback