Läggdags

Ja nu är man hemma efter en galen dag. Tänk att en så bra dag/eftermiddag/kväll/natt kan få ett så tråkigt slut. Just nu längtar jag efter bl.a Emma och Jennie. Jag är så trött på människor som ljuger, lurar och bedrar mig. Idag var en sådan dag då jag verkligen vet vilka mina riktiga vänner är. Det är dom som lyssnar, håller det dom lovar, alltid ställer upp, håller käft om det man bett dom om osv.   Så ni som vet med er att ni inte riktigt uppfyller de kraven behöver absolut inte höra av sig idag för idag är jag bitter.  Inte för att jag är Guds bästa barn men idag blev det helt enkelt för mkt.  Usch vad jag är ledsen, besviken och faktiskt lite utskämd just nu. Det är som Nationalteatern så fint beskriver det: Vem i hela världen kan man lita på?

Nu är det läggdags....

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sov gott:)

Postat av: Hkan

Men kära vännen då, livet är hårt och orättvist ibland. En liten rättelse bara, det är Hoola Bandoola band som sjunger. Vi älskar dig.

2008-05-25 @ 09:34:03
Postat av: jennie

miss you toooo!! PUSS

2008-05-25 @ 22:37:28
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: emma

*Borta bra men hemma bäst!!* :) pösss

2008-05-26 @ 08:48:31
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback