Tentan gjord!:)

Ja och nu har man påsklov eller vad man ska kalla det. Har lite plugg att göra men inget som känns så himla betungande faktiskt. Tentan kändes helt okej faktiskt men man ska aldrig säga för mkt. Och det bästa av allt är att om två timmar är jag på väg hem till mitt älskade Skåne och Helsingborg/Ödåkra! Blir till och med lite tentaslask med mamsen ikväll. Hon bangande inte när jag bad henne korka upp en vinare;)

Nu ska jag pula vidare här!

Nästa gång hörs vi från underbara Skåne!


If you're leaving will you take me with you
I'm tired of talking on my phone
There is one thing I could never give you
My heart will never be your home

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh, måste oxå plugga tyvärr.... :/
kika in min blogg om du har tid ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback