Sunday Night

Ska alldeles strax hoppa i bingen, är helt slut efter en fulldpäckad helg. Styrelseutbildning hela helgen nästan, kul avslutningssittning på kvällen, fest, Kåren, Palace. Ja det var en lyckad helg på många sätt och vis. Idag är man verkligen sliten. Har spenderat eftermiddagen med Emma och senare även Adler och Frida. Kollade Wallander Mastermind med, riktigt läskig film så nu sitter man och analyserar varenda ljud. Inte bra att kolla på sånt på kvällarna.

Imorgon blir det en liten trip down town och sen ska man hämta ut papert. Funderar på att stanna i bibblan och plugga lite med. Kan behövas inför tentan vill jag lova. Sen blir det träning med Jennifer, ska bli skitskönt att komma igång med det igen.

Nu blir det snart bingen för min del:)

Sov gott allihopa!

Jag vill ha dig. Jag är din, jag är bara din...

Kommentarer
Postat av: Jennie

duu, jag vill med träna.. när ska ni träna?? puss

Postat av: emma

pusspusspusspusspusspusspusspuss

2008-03-10 @ 11:07:11
URL: http://misslilstar.blogg.se
Postat av: Jennifer

Japp och de blir ingen lätt träning heller :P fy fan va nice att komma igång igen :)
Tack för att du sa att du oxå tränade där :P

Puss

2008-03-10 @ 11:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback