Städ, tvätt och pluggryck!

Ja sådana ryck har man haft idag. Storstädat hela lägenheten, tvättat 6(!) maskiner tvätt och pluggat lite. Sitter med kapitel 1 igen men nu är jag så trött att ögonen går i kors så jag behöver nog en powernap snart.

Var filmkväll igår som sagt och Schindler´s List stod på schemat och den var verkligen sevärd, hade fysiskt ont i hjärtat i slutet och det kom nån tår. Mäktig film som lämnar spår efter man sett den. Det är så filmer ska vara! Sov över hos Jessica som hade varit en perfekt värdinna hela dagen/kvällen och gett mig två mål mat, te och godis:) Så det var hemfärd relativt tidigt imorse för att påbörja städning, tvättning och pluggning.

Ikväll blir det först handling med Adler och sen mys med Jennie senare ikväll!:) Supernice...

Näe nu väntar soffan på mig:)

Give me love in stereo
give me more of the attraction...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Man har ju inget val när det är pluggdag som slutar med att du missar bussen.. hehe

2008-03-13 @ 16:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback