Söndag

Gårdagen var både sjukt rolig och sjukt tråkig. Gott, mysigt och roligt hemma hos Jennifer med go mat, melodifestival, vindrinkar och tequilashots. Cyklade sedan själv till Kåren, gick in där och hängde mest med grabbarna Grus hemifrån men vissa saker förändras aldrig. Hittade Jennie & co sen och avslutade kvällen med dom. Väldigt vinglig cykletur hem som idag har resulterat i lite skrapsår, ömma handflator och blåmärken som inte kommer vara nådiga i ljumskpartiet. Var ute och rättade till min cykelkorg innan med:) Känns som jag har tagit över Vickans klumpighet lite granna men du kan gärna få tillbaka den;)

Idag ska det pluggas men sen ikväll, ska bli klar med mitt paper men för nu ska jag bara tycka synd om mig själv, ligga i soffan och kanske sova:)

Vit månad nästa?


Kommentarer
Postat av: vickan

haha, and i love it.. du kan få behålla klumpugheten så länge du vill babbbyyyyy :)

2008-03-03 @ 11:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback