Skärtorsdag!

Ja denna dagen började tidigt för mig. Klockan 08.05 slog jag upp ögonen och kunde inte somna om. Och 10 minuter senare var man på väg med päronen och handla all påskmat så det redan är klart. Är alltid en fördel att vara med så man kan få välja vad man vill ha;) Nu funderar jag på att lyssna på lite härlig musik, läsa lite i min bok och kanske powernapa. Har fixat filmerna som jag vill ha nästa filmkväll, blev lite kompromiss kan jag säga. Tarzan och Skönheten och Odjuret:) Hihi...

Det blir en lugn skärtorsdag med andra ord. That´s the way I like it:)


Trying hard not to hear
But they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears
Try to fill me with doubt
Yet I know that the goal
Is to keep me from falling

Kommentarer
Postat av: Martina Ohlsson

Klockan 08.05, tidigt? Haha, jag gick upp kl 5 ;D

Postat av: emmy

Tack detsamma vännen! Njut av ägg, påskmust, pyntade ris och inte minst...påskgodiset!! Kram Kram!

2008-03-20 @ 14:19:08
URL: http://mems.blogg.se
Postat av: Jessica

Keep on dreaming! tecknattönt.. hehe

2008-03-24 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback