Påskdagen

Ja då var det söndag...Gårdagen spenderades med ena delen av familjen (mammas sida). Massa god mat och massa skratt. Senare på kvällen så hade jag egentligen tänkt gå ut men stannade hemma med familjen och mös. Blev mjukiskläder redan halv åtta och sen Lasse och Bruce i soffan:) Ingen dålig påskafton. Mamma är helt på att se Lasse i sommar så jag har lyckats!:) Efter det så såg vi Såsom i himmelen och den är ju bara så bra!:) Blir tårögd av slutet varenda gång.

Idag blir det påskmiddag med pappa & co. Äntligen ska man få krama om de små igen!:) Mys! Senare blir det nog ganska lugnt, är lite sugen på en kvällsprommis men borde städa "mitt" rum här hemma. Är nog bara jag som lyckas stöka till så här mkt på 4 dagar. Sinnesjukt!

Näe nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa mig så smått!

Ha en trevlig påskdag allihopa!


Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but your so hot that i melted
I fell right through the cracks, and i'm tryin to get back
before the cool done run out i'll be givin it my best test
and nothin's gonna stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some



image555

Syskonen Maddams:)

Kommentarer
Postat av: emma

Va fina ni e! :) Miss U My Darling! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback